top of page

סקוטי עוד לא יודע

האם מקצוע הגיוס עומד להיכחד? האם גלי הפיטורין שאנו חווים בשנה האחרונה בעצם מבשרים את דמדומיו של המקצוע? סמנכ״ל ה Growth של Scotty Technologies חברה המפתחת כלי לגיוס בהחלט חושב שתוך כחמש שנים מירב צוותי הגיוס יוחלפו בטכנולוגית AI שתוכל לעשות עבודה הרבה יותר מדויקת מאיתנו המגייסים.


לפי Stanislaw Wasowicz, כל מה שעומד ביננו לבין החזון הזה הוא קצב אימוץ הטכנולוגיה. התוכנה תדע לחפש, לאתר, לפנות למיין ולתאם - תוכל לעשות זאת בתחכום ובהתאמה לכל מועמד, ולהביא את המועמדים המתאימים ביותר לראיון תוך זמן קצר, בפרודוקטיביות חסרת תקדים ובו זמנית.


לולא היה סטינסלב סמנכ״ל המכירות הייתי כבר כנראה בדרך לעשות הסבה. אך אני יודעת שינויים הרבה פעמים לא נראים באמת כמו שאנחנו חושבים, אם המהפכה הזו תיראה כפי שהוא טוען כנראה שגם לא נזדקק לעובדים ולכן גם לא למכונות הגיוס המתוחכמות הללו.


אני לא מזלזלת כלל בטכנולוגית AI . אני ממליצה לאנשי הגיוס ביננו להמשיך וללמוד, להעשיר עצם ליצור עוד אפשרויות לעתיד שתמיד מלא בהפתעות. אני עדיין מחכה לטכנולוגיה שתחליף אותנו. האתגר קצת יותר מורכב ממה שנשמע וטמון לאו דווקא באזורי הטכנולוגיה. באופן כללי עוד לא מצאתי תוכנה שחסכה לי אפילו מגייס בודד :).




פוסטים אחרונים

הצג הכול

עידן הזהב בגיוס?

הרבה אנשים חושבים שתהליכי גיוס היו יכולים להיות הרבה יותר יעילים. לא מזמן חבר כתב שהוא לא מבין למה עדיין קשה למצוא מועמדים או לעשות זאת...

איך AI ישפיע על עתיד העבודה?

שמעתי בשבוע שעבר פרק די מעניין של פודקאסט על נושא השפעת הבינה המלאכותית על עבודה. אני מצרפת אותו פה על מנת שתוכלו לשמוע גם. הפרק עוסק...

bottom of page