top of page

מי בפוקוס?

אם אתם רוצים לדעת אם תהליך הגיוס שלכם אפקטיבי כדאי שתבדקו לאן הולכת עיקר האנרגיה שלכם כארגון גיוס-

האם אתם כבת יענה העסוקה רב הזמן בשיפור תהליכים, בתאום בין גורמים, בצוות שלכם ולקוחות פנימיים? האם עיקר הזמן הולך על מנת להניע את הארגון לקחת חלק? האם אתם כל כך עסוקים במדידה שאתם שוכחים למה באנו לכאן מכלתחילה?

בזמן שהראש שלכם טרוד בכל הנושאים המשמעותים והחשובים הללו: השוק בחוץ לא מחכה. בזמן שהפוקוס שלכם הוא פנימי, בחוץ מתחוללת מלחמה, מלחמה על מועמדים. בזמן שאתם מתמודדים עם שיקולי מערכת ומבנה ארגוני- השוק העסקי נע קדימה במהירות גדולה, המועמדים נחטפים בקצב מהיר. להם לא אכפת במיוחד המבנה שלכם, חלוקת העבודה ואיך אתם מודדים שיפור.

בזמן שאתם עסוקים בעבודה פנימית, אתם שוכחים שמי שמכתיב את המרחב הם היעדים העסקיים,שוק הטלנט והתחרות בחוץ. נכון, אם תהליך הגיוס שלכם לא יהיה מושחז תאבדו הרבה כח בדרך, אבל אם לא תשימו לב למה שהתנאים מכתיבים אתם עשויים להתעורר לתנאי שוק פחות אידאליים, למועמדים שלא יבחרו בכם, לטלנט לא בשל ולא רלבנטי.

בספר CULTURE EATS STRATEGY FOR LUNCH מצוין שאחד התנאים החשובים לתרבות ארגונית איתנה הוא קו ראשון ללקוח, זה הציר סביבו סובב הארגון. כל עובד צריך להבין כיצד תפקידו קשור לרכישת לקוחות חדשים או לשימור קיימים, מרגע שזה הופך עמום מתחילה התרבות לגווע.

המצפן שלנו בתהליך הגיוס חייב להיות המועמד ולא אתם-הכל הכל צריך להיבנות סביבו. משם יבואו הנצחונות והפיתרונות. כל עוד המצפן עובד, יהיה לכם פנאי לכוונן את השאר.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מעגל

bottom of page