top of page

לא ככה מחפשים עבודה

אז היום החלטתי לרכז לכם את הטעויות שאתם עושים מבלי דעת כשאתם מחפשים עבודה, וכמובן מה מומלץ במקומן.

  1. מה שהיה הוא שיהיה: נסחפים עם הזרם ועם מה שהשוק מגדיר עבורכם, מבלי להיות פעילים בהגדרה מה אתם רוצים או צריכים. נכון, לא בטוח שזה יקרה, אבל אתם צריכים להיות שותף פעיל בתהליך הזה.

  2. פונים למישרות פתוחות ברשת: אלו המשרות הכי צפופות, דחוקות, ומוצפות שיש. יכול להיות שהן פתוחות, יכול להיות שלא. בכל מקרה, זה לא המקום הכי טוב לחפש עבודה. לא בגלל המשרה אלא בגלל נתיב הכניסה שלכם. בחלק מן החברות זהו הערוץ שמקבל הכי פחות תשומת לב. אירוני אבל זו עובדה.

  3. פונים למישרות דרך אתר החברה: כנ"ל, נחשב לאחד מערוצי הגיוס שמקבלים פחות תשומת לב. (באופן כללי) – מצאו את המישרה פנו באמצעות חבר מביא חבר. הרבה יותר יעיל.

  4. לא מעדכנים את פרופיל הלינקדאין שלכם בזמן שאתם עובדים. מירב ההצעות הכי אטרקטיביות יגיעו אליכם כך, משום ששם המעסיקים מחפשים ומצפים למצוא אנשים.

  5. נסמכים רק על מה שאתם יכולים לראות: יש הרבה יותר תפקידים ממה שנגלה לעין, ואתם יכולים לפגוש בהם על ידי פנייה יזומה/ נטוורקינג. אלו התפקידים עליהם יש פחות תחרות והם נחשבים גם יותר טובים..

  6. מסתפקים במעגל המיידי שלכם: תתרגלו לצאת ממעגל הקשרים המיידי שלכם כי שם מתחבאות הזדמנויות, התרגלו לשאול: עם מי עוד כדאי להיפגש? את מי אתה מכיר?

  7. יוצאים לדרך ללא מטרה: את ההבנה מה לחפש, כדאי לעשות על יבש עוד לפני שתצאו לדרך, חלק מן התובנות יגיעו תוך כדי אבל כדאי לעשות הרבה משיעורי הבית על יבש..

  8. להישאר מאחורי המסך: ככל שתפגשו יותר אנשים, ותשבו פחות מאחורי המסך תקדמו את עצמכם בחיפוש.

ברור לי שההמלצות שלי הן כלליות, ותמיד אפשר למצוא יוצאים מן הכלל, אך אם אתם מוצאים את עצמכם תקועים בחיפוש יש סיכוי טוב שאם תאמצו כמה מן ההמלצות, תוכלו להשיג תוצאות טובות יותר.

בהצלחה!!

רוצים עוד? הרשמו כאן..

כתובת דואר אלקטרוני

להירשם


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page