top of page

כמו טיל

עמק הסיליקון הוא אחד מבתי הספר הטובים ביותר לגידול חברות, ובייחוד חברות שצומחות מהר. כיון שזה אחד מתחומי העניין הטבעיים שלי אני רוצה להמליץ לכל מי שעסוק בלגדל חברה על שני ספרים מעולים שיצאו בזמן האחרון. שני הספרים האלה מלאים באינפורמציה פרקטית, מרתקת וסופר שימושית שתעזור לכם מחר בבוקר. הם נקראים כחומר סופר מעניין עם דוגמאות וסיפורי רקע.

את אחד הספרים "גנבתי" מהאינסטגרם של רותם קציר, ולא התוודתי עד היום. HIGH GROWTH HANDBOOK , נכתב על ידי אלעד גיל, שעבד בכמה מהחברות המעניינות כאן והוא בנוי כמדריך המחולק לפי נושאים, כך שתוכלו להשתמש בו לפי הצורך. יש בו איזון מושלם בין מידע נחוץ למידע שאין לכם דרך להשיג, כי אף אחד לא טורח לכתוב על זה. אני למדתי כמה וכמה דברים חדשים, וגם תיקפתי חלק ממה למדתי מהניסיון שלי. (תודה רותם!)

הספר השני יצא ממש עכשיו Blitzscaling, אותו כתב ריד הופמן. והוא עוסק במאפיינים המיוחדים של החברות שצומחות בקצב מהיר, כולל גם הוא טיפים מעשיים והרבה סיפורים מרתקים. לריד יש גם פודקסט שעוסק בנושא עליו כבר כתבתי בעבר והספר הזה הוא המשך טבעי שלו.

יחד שני הספרים האלה מלמדים, שאין שיטה אחת נכונה להצליח אבל יש הרבה מה ללמוד מחברות אחרות,ומן האתגרים בם נתקלים ארגונים אחרים. לפעמים אנחנו יכולים לדעת מה יקרה בפרקים הבאים מניסיון של מי שכבר היה שם וזה בהחלט יכול לתת לכם נקודות.


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול

WWGD?

הו פטי

פטי שבתה אותי. פטי מקורד היתה מנהלת משאבי בנטפליקס והתפרסמה בזכות המצגת הדנה בתרבות הארגונית של נטפליקס. בינואר הבא יצא הספר שלה Powerful...

bottom of page