top of page

חיים ברשת

הדור שגדל לתוך חיי רשת כבר לא ממש חושב שצריך לנהל אותו. הוא גדל לתוך עולם שבו הוא יכול להשיג הכל לבד לפי דרישה. הוא כבר לא תלוי בהורים, במנהלים, אלא הוא יודע שהכל ברשת. הוא יכול להשיג כך ידע, פרנסה, חיבורים ואהבה. הוא לא מרגיש תלוי או לבד. הוא חושב שמגיע לו. הוא אינו חושש למקומו, אין לו שום פחד. הוא חונך להאמין שיש לו זכויות, והוא מוכן להלחם עליהן ללא תקדימים. הדור הזה רוצה להוביל כאן ועכשיו, אין לו סבלנות.  אל תבלבלו הוא לא רוצה את משרת הניהול שלכם. הוא רוצה משהו אחר לגמרי.

הדור שגדל לתוך חיי רשת מאמין שאין לכם שום יתרון עליו. הוא יכול לחיות בעבודה כמו בלוקצ"ין אנושי. הוא יחליף עם אחרים ברשת וישיג את מה שאין לו בכלל. נראה לו מיותר שיהיה איזה מתווך בדרך. הוא לא מאמין בבעלות ובאגירת כח. הוא חושב שלכל נקודה ברשת יש כח שווה, כי כולם צריכים את כולם באותה מידה. הוא לא מאמין שוותק או דרגה הם מקור כוחו.

הדור שגדל בתוך רשת לא מוכן שתקבעו לו איך לחיות ומה לעשות. הוא לא מוכן לתכתיבי מקום וזמן. הוא חי בענן ומדלג על פסים של קליטה. הוא נמצא פה למטרות שלו קודם כל, אח"כ אם יסתדר אולי גם יתרום לכם מעט מעצמו. אל תבנו על זה.

arachnid artistic blur bokeh

Photo by Pixabay on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול

זה שאינו בר החלפה

עשרה דברים על איך להפוך להיות מישהו שמעריכים אותו מאד עד כדי שאינו בר החלפה: להפוך להיות ציר מרכזי בעבודה שלך. לפי ספרו של סת גודין הם...

bottom of page