top of page

איזה מן מותג אתם?

אורנטציות קריירה הן הצרכים שאנשים מקווים לממש בעבודה, איך הם ידעו שהארגון שלכם הוא המקום הנכון?, דרך נוספת למשוך אליכם את האנשים הנכונים היא לוודא שהמותג שלכם דובר את השפה המתאימה ומדגיש את הנושאים הנכונים.

פרופסר דר( C. Brooklyn Derr) טבע את המונח אורנטציות קריירה. לכולנו יש תמהיל של המוטיבציות האלה:

*התקדמות: הרצון להתקדם בתפקיד, עמדה, או יכולת פיננסית. אנשים שנמשכים לברנד הזה מחפשים ארגונים שמעניקים אפשריות התפתחות וקידום על ידי התפתחות באותו ארגון או מעבר בין ארגונים. אני רוצה להצטרף לארגון כי הוא נותן לי אחריות, השפעה, ועמדה.

*זיקה: מחוייבות לארגון. אם אלה שהיו רוצים התקדמות מוכנים להמיר מחויבות בהזדמנות, אלו שמחשיבים זיקה מוכנים להחליף תמורה בזיקה. אני רוצה להשתייך לארגון כי הוא נותן לי בטחון.

*אוטונומיה: רצון בעצמאות. אלו שמחפשים ארגון כזה מחפשים ארגון שבו יש לך היכולת להחליט על מה, מתי והיכן הם יעבדו. אני רוצה להצטרף כי אני רוצה את החופש של לעשות את העבודה בדרך שלי.

*גיוון: ענין בגיוון ואתגר, הרצון בהתפתחות מקצועית. אנשים המחפשים ללמוד וחוששים משעמום. הם סטודנטים תמידיים המחפשים לפתור בעיות חדשות, ופרויקטים מענינים. אוכל לעבוד על תחומים חדשים וללמוד דברים מעניינים.

*איזון-הרצון לאזן בית, עבודה, או סדרי עדיפויות אחרים. רוצים חיים מעבר לעבודה. רוצה לבוא לארגון כי יש עוד דברים בחיים זולת עבודה. הרצון לאזן תרומה לעבודה עם תרומה לתחומים נוספים.

*שירות: הרצון לתרום לקהילה באופן ישיר או עקיף. רוצים לתרום לארגונים יש להם אג'נדה חברתית, שיש בהם את הכלים לתרום לחברה ולתת חזרה.

איך להתייחס לאורנטציות האלה? לאנשים יש לרב שילוב של כמה מן האורינטציות האלה, לא אצל כולם יש אורנטציה אחת עיקרית. גם אין קשר בין מה האורניטציה שלכם להצלחה בעבודה..אפשר להצליח עם כל אחת מהאורנטציות האלה.

מהו המותג שהארגון שלכם משדר? האם המותג שלכם מספיק חד ומצליח להביא אליו את האנשים עם האוריינטציה הנכונה עבורכם?

לקבלת הפוסט הבא במייל.

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe

Photo by rawpixel.com on Pexels.com

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מעגל

bottom of page