top of page

טעות

כל אחד צריך להתקע בעבודה הלא נכונה לפחות פעם אחת בחיים. לא אין לי נטיות מזוכיסטיות ואני לא מאחלת לכם סבל אבל אם כבר זה קרה תדעו שאפילו מעבודה לא מתאימה אפשר לקבל כמה דברים:

* אפשר ללמוד ולחדד מה אתם כן צריכים:כל ניסיון בונה אתכם, הניסיון השלילי לא פחות ואולי יותר מן הניסיון החיובי. את זה תדעו להעריך בדיעבד.

* אפשר ללמוד להפריד בין מי שאתם לעבודה שלכם: אתם יותר מכל עבודה שתעשו וזו הזדמנות מעולה לגלות את זה. זאת כנראה באה לכם לא כל כך טוב. לגיטימי לקטר: אבל אל תפספסו את מה שאתם יכולים לבנות בזמן הזה. 

* גם אם אתם לא נהנים אתם יכולים ללמוד המון דברים שיעזרו לכם בחיים: תפעילו סקרנות ותסתכלו על הכל מנקודת מבט חיצונית. האם יש ידע, קשרים, וכישורים שיועילו  לכם בעתיד? מה אתם כן יכולים לקחת איתכם?

*תקדישו זמן לייצר לעצמכם אלטרנטיבה, ככל שהיא תהפוך אמיתית הסבל שלכם יצטמק. תנו לעבודה הזו זמן תפוגה. יום אחד היא תהיה סיפור עבר, והיום הזה לא ירחק.

לקבל את הפוסט הבא במייל: 

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe

‘Forget the mistake, remember the lesson’ written on a black piece of paper with background of wooden wall.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

כישלון מפואר

מה אתם עושים עם הכישלון שלכם? הכי טוב להחביא בארון. הרי מי מאיתנו מעריך כישלון?. אם היינו כותבים את קורות חיינו דרך הכישלונות שלנו ולא...

שקרים שאנחנו מספרים לעצמנו

טוב לי ככה אני במילא לא אתקבל הם לא לוקחים אנשים בגילי זה כלוב של זהב אני לא רוצה להתקדם, למה זה טוב? היא קיבלה את התפקיד כי היא מתחנפת...

חמש סיבות שהקריירה שלך ירדה מהפסים

כל קריירה יכולה לפעמים לרדת מהפסים, אפילו כזו מוצלחת. Cast Carter פרופסור בקלוגס ואיש הון סיכון החליט לחקור לעומק את הנושא וכתב את "הדבר...

bottom of page