top of page

כישלון מפואר

מה אתם עושים עם הכישלון שלכם? הכי טוב להחביא בארון. הרי מי מאיתנו מעריך כישלון?. אם היינו כותבים את קורות חיינו דרך הכישלונות שלנו ולא דרך ההישגים,כנראה שלא היינו מתקדמים יותר מדי. אנחנו לא צומחים רק דרך הישגים- אנו צומחים דרך כישלונות. כישלון הוא חומר בניין משובח.

אסטרו טלר מוביל את מעבדות X של גוגל מאמין שצריך לחגוג כשלונות. הוא מסביר איך הכישלונות הם המנוע שמשנה את הפרספקטיבה, שמאפשר פריצות דרך. ב X הצוותים חוגגים את הפרויקט שלא מצליחים ונסגרים ואפילו מקבלים בונוס על פרויקטים שכשלו. בהרצאה שלו מסביר שהידע שנצבר מניסוי לא מוצלח הוא הפרופלור שדוחף אותנו קדימה.

אנחנו סופרים רק את ההצלחות המוחלטות, אלה שאפשר לכמת ולכתוב עליהם. אבל בסופו של יום ללא הכישלונות כנראה שלא היינו מגיעים באותה מהירות לאותן תובנות. הכישלון הוא למעשה החיסון שלנו, הזמן שלנו אף פעם לא מבוזבז. גם שנדמה לנו שאנחנו תקועים. אפילו הניסיונות הכי מרים שלנו הם מה שמחשל ומכין אותנו לפרק הבא. ג'ון לנון אמר: "זמן שנהנית לבזבז, אינו זמן מבוזבז"  אז זכרו להנות מן הדרך, אפילו אם היא קשה.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

אז מה הסיפור שלכם?

קורות חיים הם בסה"כ מה שאתם בוחרים לספר לנו, אין לנו מקור אחר.. אנחנו עובדים עם הדמויות, העלילה והסוף שאנחנו שומעים. אתם יכולים להכתיב...

bottom of page