top of page

קורס הגיוס שלי יוצא לדרך!

כשהייתי קטנה, אני לא חושבת שידעתי שארצה לעסוק בגיוס, כי זה לא סוג המקצועות שנחשפים אליהם. למדתי פסיכולוגיה ואיכשהו הגעתי לתחום, למרות שאני חושבת שהתחום הזה מתאים לי מאד. בכל זאת אני חושבת שזכיתי במקצוע מדהים, משפיע, מתגמל שלקח אותי לטייל בעולם ונתן לי הרבה מעבר למה שדימיינתי שאפשר.

הייתי שמחה לפתוח את הדלת הזו גם עבור אחרים שרוצים להתחיל משהו חדש/ מחפשים שינוי/ או מי שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום. אז כל זה על מנת לספר לכם כי אני פותחת קורס גיוס וזו הזדמנות ללמוד מקצוע נהדר, גמיש, משתלם ומעניין. *אין צורך ברקע מקדים בתחום או בניסיון**. אני מבטיחה ללמד את הבסיס המקצועי לגיוס טכנולוגי, מקצוע נדרש!. זה יכול להיות מתאים למי שסיים לימודי תואר ומחפש משהו תפקיד כניסה לעולם הייטק, זה יכול להיות מישהו שכבר עובד בתחום אחר ומחפש שינוי.

למי מתאים העיסוק בגיוס? אתם אנשים עם יוזמה, לא תחכו שדברים יקרו מעצמם אתם אוהבים אנשים, הסיפור שלהם והבחירות שלהם מסקרנות אתכם אתם מחפשים עבודה דינמית, שאין בה יום דומה למישנהו אתם אוהבים אתגרים, אוהבים לפתור בעיות וללמוד כל פעם משהו אחר אתם יודעים לתת שירות מצוין חשוב לכם למצוא דרכים לשפר ולהשתפר אתם רוצים להרוויח היטב וללמוד משהו שאפשר לעבוד בו כשכיר, עצמאי ובכל מקום בעולם. אתם יצירתיים ויש לכם רעיונות למכביר. יש לכם יכולות שכנוע ואתם אוהבים להיות חלק ממשהו ולצרף אחרים.

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page