top of page

המגייס של היום

איזה שינוי עבר עלינו המגייסים בחמש עשרה השנים האחרונות? שינוי עמוק ומהותי בהיקף וההשפעה שיש לנו על בניית הארגונים שאנחנו בונים. נכון, השינוי הזה לא עבר על כולם, אבל הוא בפירוש היה חלק משמעותי בבניית חלק מן החברות הכי מצליחות וידועות של העידן הזה.

עד לפני עשר או עשרים שנה- תפקידנו כמגייסים היה להיות חוליה אחת בשרשרת המיון של המועמדים לארגון. אנחנו היינו אמונים על המיון, ההערכה והגיוס. ארגונים נעזרו בשלל ארגונים חיצוניים ותמהיל של פרסום, מיינו ושלו את המועמדים הזמינים בשוק למשרות. שאיפתנו המקצועית התמצתה בלבחור את המועמד המתאים ביותר מתוך המועמדים הזמינים לנו.

לפני כחמש עשרה שנה חל עידן חדש לחלוטין ששינה מן היסוד את ההשפעה שלנו כמגייסים , מה שגרם לשינוי המהותי הזה היתה עליית הרשתות החברתיות, זמינות האינטרנט בכף ידינו, יכולת עיבוד המידע והתפתחות טכנולוגית. כל אלה מאפשרים לנו להיות בקשר עם יותר מועמדים, לפני ואחרי תהליך הגיוס והפכו את תהליך הגיוס להרבה יותר אסטרטגי,

השאיפות שלנו כמגייסים הורחבו מאד, והמשמעות שלנו בארגון הפכה להיות כשותפים עסקיים לתכנון ובניית הארגון, אנחנו שם לבנות אופרציה חכמה, הרואה את הנולד, המאפשרת לעסק לתכנן רחוק יותר וגבוה יותר, להבין הרבה יותר לעומק את השוק ואת משמעות החחלטות שלנו ולהביא ערך עצום שלא יכולנו להביא בעבר.

אני מאד אוהבת את האינפוגרפיקה המצורפת למטה שמראה איך הפך מקצוע הגיוס למקצוע ורסיטילי ומגוון והוא ממשיך לצמוח ולהשתנות. הוא נמצא קרוב יותר לליבה העסקית מאשר אי פעם.

The Modern Recruiter [Infographic]

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page