top of page

סימטריה

מה שאתה נותן הוא מה שאתה מקבל. העולם הוא סימטרי. אין הצלחה בלי תשומות. אין הפתעות. אין קיצורי דרך אמיתיים. אף אחד לא מקבל מתנות חינם- גם אם אתם אינכם רואים את התפרים, זה לא אומר שהם אינם שם. ממרחק לא רואים את אגלי הזיעה, את המלחמות, את הקושי. מה שנכנס הוא מה שיוצא. איפה שיש פוקוס, שם יהיו תוצאות. אף אחד לא מתקדם ומצליח בלי עבודה קשה. אף אחד לא זוכה בהזדמנות רק בגלל הפרצוף היפה שלו. פרצוף זה לא מספיק.

אם אתם לא מרוצים, כנראה שלא יהיו מרוצים מכם. אם אתם מזייפים, מכופפים או מתעלמים אל תתפלאו אם זה בדיוק של מראה של מה שקורה בצד השני. גם אם אתם מכחישים- נימי נימים כבר מורגשים. כלכלת היחסים יודעת לזהות בדיוק מה אתם נותנים. אם אתם מעניקים בעודף, זה בהחלט יזקף לכם כשתצטרכו משיכת יתר. את מי אתם בונים? מה שאתם עושים עכשיו צומח.כמו טמגוצ'י. אם לא תאכילו אותו הוא יגווע. אין חוכמות.

אם הפוקוס שלכם בבית- הוא יפרח, אם הפוקוס שלכם בעבודה היא תזרח!, אם תשקיעו בחברים- יהיו לכם. אם תשקיעו בעצמכם- גם. כמו הפתגם העתיק מי שטורח בערב שבת אוכל אוכל טעים, מי שלא- מזמין מבחוץ. הכל בסדר- כל עוד אתם בוחרים בחירות מכוונות ונמצאים במקום בו בחרתם במודע.

900d9198d931e3df565af2c3a512533a

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page