top of page

מפת אוצר

לפני שנים, באחד הארגונים עמדה לה משרת הובלה פתוחה במשך זמן מה. בימים כתיקונם היתה המשרה הזו נחטפת. אבל למשרה הזו היה איזה פגם מסוים. איזה פגם תשאלו?  האם לא קיבלו עליה שכר? האם היא לא היתה בכירה ומעניינת? האם היתה כפופה למנהל לא מצוין? ובכן לא ולא. כל חטאה של המשרה הזו היתה שהטייטל שלה לא היה מספיק בכיר. המועמדים הדירו את רגליהם ממנה כמשרה מסדר ב'. אחרי כמה חודשים נקטפה המשרה על ידי מועמדת פנימית, שהבינה שיש כאן הזדמנות מעולה עבורה. בשבילה היתה זו הזדמנות פז. יכול להיות שגם עבור כל האחרים: אבל זה כבר סיפור לפוסט נפרד.

אנחנו משתמשים ברמזים מאחרים להבין מה "שווה", אנחנו מושפעים בקלות ממדדי פופולריות. אנחנו מושפעים בקלות משמועות, וזה עוד לפני עידן הדירוג והניקוד לכל דבר. אנחנו מסתנוורים בקלות ממותגים, שמות גדולים, ומידע ספורדי שאנחנו שומעים. אנחנו אנושיים. זה לא שאנחנו לא צודקים לפעמים, אבל רק במידה מסויימת.

הרבה יותר חשוב מהי ההזדמנות שמתאימה עבורכם, בנקודת הזמן שאתם נמצאים. מה הוא אתגר שאתם צריכים. כמגוון התפקידים מגוון האנשים, ומה שיחשב עבור אחד כמשרה לא מתאימה בעליל, יכול להיות הפריצה הגדולה של האחר. בקריירה, אין ערכים מוחלטים. יש ערך שאנחנו מייחסים ומטרות שאנחנו רוצים להשיג. לכן חשוב שתהיו מפוקסים במטרות שלכם, ולא במטרות של אחרים. זה יאפשר לכם למצוא הזדמנויות שאחרים הטילו בצד הדרך שעבורכם הם מטילי זהב.

תודה לאורי, מקוראי הנאמנים שהזכיר לי..

b5da1329d128ec439b020d99634339f9.jpg

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page