top of page

תאכלו את הכובע

אם אמרתם לעצמכם את זה אני לא אעשה לעולם, יש לי חדשות עבורכם. יש סיכוי מצוין שזה בדיוק הדבר אותו תעשו בסוף. אם נשבעתם במו חייכם, שזה הדבר האחרון. שזה לא בשבילכם.אם לא יכולתם לדמיין עצמכם שם. יש סיכוי מצוין שבסוף תאכלו את הכובע. וזה בסדר גמור.

הנה הענין, ההזדמנויות הכי גדולות בוחרות להסתתר מאיתנו, בידיעה ברורה שאנו לא בשלים להן. לפעמים צריך לעשות סיבוב שלם עד שאנחנו סוף סוף יכולים להתמודד עם מה שהיה לנו מתחת לאף כל הזמן. ככל שאתם נחרצים יותר, תהיו חשדניים יותר כלפי עצמכם..

מותר ואף רצוי לרדת מהעץ. במיוחד אם אתם תקועים שם לא מעט זמן. במיוחד אם הנוף מתחיל לשעמם אותכם . במיוחד אם היחידים שמאמינים לכם זה אתם. אף אחד לא ישפוט אתכם לחומרה. המחשבות האלה שלכם היו הכלי שעזר לכם להגיע עד כאן, וכדי להגיע למקום אחר זה בסדר גמור להחליף קצת את התקליט.

אם אתם מספרים לעצמכם סיפור על מרחב אפשרויות מוגבל, דעו שיש סיכוי טוב שהגבול הזה הוא שרת נאמן שלכם. אלא שהוא משרת את הגרסה הקודמת שלכם. אז תגידו כן, תנסו את מה שנפסל לשידור, תאכלו את הכובע. זה לא הדבר הכי נורא שתעשו. זה הדבר הכי נפלא.

51mTPwKLHyL

פוסטים אחרונים

הצג הכול

לשאול השאלות ולענות…

היא לא יודעת מה היא הייתה רוצה לעשות, פעם אחרונה שהיא נהנתה מעשייה היתה לפני כמה עשורים. מאז היא עובדת אצל המשכנתא, אצל מה שצריך ומה...

bottom of page