top of page

לא לפחד כלל- שיעורי קריירה מהאישה הטובה #3

בהשראתה של דנה, הנה עוד פרק בסדרה החביבה על כולנו שיעורי קריירה מ"האישה הטובה" כי כולנו יודעים שהחיים בטלוויזיה הם הרבה יותר מעניינים וראויים לבינג' מהחיים שלנו. אז מה עוד אפשר ללמוד מהסדרה האלמותית?

לחזור למעגל– אלישיה חוזרת לעבודה אחר כמה שנים טובות בהן הקדישה עצמה לגידול הילדים. היא מבינה שלכל הפסקת עבודה יש מחיר, היא מגיעה לסביבת עבודה תחרותית וכנראה מוקפת באנשי מקצוע רעבים שלא יעשו לה הנחות אבל אין היא חוששת ללכלך ידיים ולשוב לזירה. היא יודעת שעם קצת תושיה והרבה מוטיבציה אפשר להתגבר פחות או יותר על כל פער בעולם.

לשמר קשרים- אפילו שאלישיה היה כנראה סטודנטית מצטיינת, הפסקת העבודה שלה שארכה 10 שנים לא פגעה בה מאד, וזאת משום שהיא שמרה על קשר עם חלק מהבוגרים האחרים , כמו למשל עם ויל שלמד איתה באונברסיטת גו'רגטאון. זה גם מה שאפשר לה להגיע למשרה הנוכחית וגם סידר לה רומן נחמד, מה רע?.

לזקוף ראש ולתת לדרמה לעבור: להיות בפרופיל גבוה של אשת מושל בזמן ששערוריות רודפות אחרייך בזו אחר זו, ועדיין לא למצמץ, להמשיך לעבוד, לתפקד.. בסוף הכל הבל הבלים. אל תתנו לדברים לצאת מפרופורציה. בסוף היום כוס קברנה ואתם שורדים את זה בקלות.

להכתיב את גורלי: אני רוצה חיים טובים ואני רוצה לשלוט בגורל שלי: אמנם לא הכל נשלט, אבל מי אמר שאני לא יכולה לחיות חיים מספקים. בכל הסדרה הזו אלישיה לא מתפשרת וממשיכה להמציא את עצמה מחדש על מנת שהמשפט הזה יהיה תקף.

“I want a happy life, and I want to control my own fate.”

אני רוצה את מה שמגיע לי: גם לדיאן מגיע ייצוג הולם כאן.

ככה פשוט: בכסף, ביחס, בכל מה שמסביב. לא פחות ואפשר גם יותר.

"I want what I’m worth."

פוסטים אחרונים

הצג הכול

שיעורי קריירה מהאישה הטובה

אלישיה פלורק מקבלת שותפות במשרד עורכי הדין אבל מיד מבינה שחלק מזה הוא הנסיון להזרים מזומנים לקופת המשרד. היא מסרבת להתלהב ממעמד השותפות...

bottom of page