top of page

גולם במעגל

לפעמים אנחנו לא רואים את מה שיושב לנו בקצה האף. סובלים מחשיבה מעגלית. יש לפעמים שהפתרון כל כך קרוב אלינו שאנחנו לא מצליחים להתנתק ולראות אותו. בא לי להגיד מחשבה רקורסיבית. (בכל זאת שנים של חיים לצד מהנדסים). הרבה פעמים זה קורה שקשה לנו להפריד את התוכן מהמהות. ישנו פער שאיננו מצליחים ליישב. למה לא רואים אתכם כפי שאתם רואים את עצמכם? הנטייה הטבעית שלנו כשזה קורה היא להתעקש, ולייצר מיני טיעונים ולהסביר. זה בדרך כלל אינו הפיתרון. אם זה מה שקורה, סביר להניח שיש לכם כתם עיוור. הוא לא יפתר על ידי הגברה. כדי לפרוץ את המעגל צריך לפתור משהו יותר מהותי בהתנהגות שלכם.

אם אתם רוצים לחלץ את הגולם מן המעגל, תנסו לקבל פידבק מהותי לגבי האופן שבו אתם מתנהלים. בדרך כלל אם נתקלתם במצב הזה, אתם עומדים בפני מדרגה של התפתחות. נתקלתם באתגר פיצוח, כל שלב יפתח בפניכם שלב אחר של מודעות, ואופקים חדשים שלא יכולתם לראות מאיפה שהייתם עד אותה נקודה. אם היה לכם מזל שמישהו האיר לכם את הנקודה הזו, אל תברחו. הנקודה הזו לא תעלם. תמצאו את הדרך לפצח אותה. זה לא פשוט, אבל הפיתרון הוא אחד הדברים הכי מתגמלים שיש. הוא מה שידחוף אתכם קדימה.

building steps architecture interior

Photo by Pixabay on Pexels.com

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אלמנטרי

הכל מתחיל מהבסיס. מי שיש לו בסיס לא חושש. מי שיש לו בסיס יכול לאלתר, להתנסות ולנסות. מי שיש לו בסיס הרי הוא מסודר. לא סתם הפוליטיקאים...

bottom of page