top of page

אנונימית

שבוע שעבר אנונימית ביקשה ממני אם אהיה מוכנה לתת קול לכמה מחפשי ומחפשות עבודה שנצרבו מתהליכי חיפוש העבודה שלהם. לחפש עבודה גם ככה קשוח, ארוך, סיזיפי ומתסכל. אז למה חברות עושות את זה עוד יותר גרוע על ידי יחס רע למועמדים שלהם? ואני מתכוונת יחס רע. לא יחס רשלני או העדר יחס. פשוט יחס רע. אם חברות בחרו לגייס, מה האינטרס שלהן, לפגוע במי שפונה אליהן?


ההסבר שלי הוא פשוט- החברות פיטרו וקיצצו את מחלקות הגיוס שלהן. הן השאירו מחלקת גיוס צולעת. הן דחקו את הגיוס לתחתית סדר העדיפויות. ״כי לא צריך גיוס בעת משבר ?!״


ועכשיו, יש מחלקת גיוס קטנה, עמוסה, לא מנוהלת ש״עולה״בתהליכי גיוס קשים לעיכול. אתם יודעים מספר לי על כך? מנהלי הגיוס המחפשים עבודה, שחווים תהליכי גיוס לא נעימים בלשון המעטה. הם פשוט בהלם. ככה זה להיות מחפש עבודה? הם לא תארו לעצמם שהקולגות שלהם יתייחסו אליהם כך.


ומנכ״ל אחד אמר לי שבזכות המשבר, יש לו היום את צוות הגיוס של החלומות. הוא ניצל את המשבר לבנות צוות גיוס משובח. אז יש גם מי שקורא את המפה ומנצל הזדמנויות. אבל המון חברות עושות את הטעות הזו שוב ושוב ושוב, ואח״כ לא מבינות למה קשה להן לגייס.





פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפזר קצת שמחה

למצוא תפקיד חדש צריך להיות תהליך מהנה. זה שהתרגלנו לסבול מכך זה פגם עצום שהשתרש שהגיע הזמן שישתנה. הוא מתחיל בזה שאנחנו "מחפשים" עבודה...

bottom of page