top of page

אמת די פרועה

והפעם שלל עצות קריירה למגייסים מבית היוצר של גרג סבג' שהוא אחד מהבלוגרים החביבים עלי בתחום. ביננו – זה לא רק למגייסים אז תישארו איתי. גרג פרסם לאחרונה ספר שמסכם 40 שנות קריירה בגיוס כולל ניהול עסק. גרג הוא אחד הכותבים הפופלרים בתחום, לבלוג שלו יש עשרות אלפי עוקבים. קראתי את הספר שלו והוא מלא באנקדוטות וסיפורים אישים נחמדים אבל החלק הכי מעניין הוא החלק שבו הוא חולק מניסיונו כי גרג מדבר כמו שמדבר מי שלמד בדרך הארוכה, מה שהופך את מה שהוא חולק למאד משמעותי וחשוב. בייחוד יש לו גישה שמבחינה בין אופנות חולפות לליבה האמיתית שעומדת במרכזה של קריירה מצליחה בתחום.

הנה כמה מהעצות החשובות שלו מתורגמות באופן חופשי עם תיבול שלי 🙂

  1. תשקיעו בבסיס: יסודות חזקים יאפשרו לכם הצלחה מתמשכת. אל תנסו לקפוץ ראש לפני שלמדתם איך עושים ומה עושים ועדיף ממישהו שכבר צבר כברת דרך.

  2. אל תתחרו באחרים: זה ממש חשוב כי תפקידי גיוס מתוגמלים במידה כזו או אחרת על הצלחות ויכולות בקלות להפוך לתחרות: אבל אתם התחרו בעצמכם. להתחרות באחרים לא נותן דבר.

  3. התייחסו למועמדים כמו לזהב, לעולם אל תקלו ראש בשירות שאתם נותנים, התייחסו בכבוד ובטעם ודעו שאת המוניטין שלכם אתם תסחבו איתכם הרבה שנים ומעבר לתפקיד הנוכחי. מעטים התפקידים בהם פוגשים כל כך הרבה אנשים, אם יזכרו אתכם ויגמלו לכם הרבה אחרי שאתם תשכחו.

  4. אל תקחו את העבודה ללב: קחו אותה אישית והשקיעו את נשמתכם אבל תזכרו כי יהיו בה עליות ומורדות ובסופו של יום אנחנו לא עוסקים כאן בדיני נפשות. מחר מתחיל יום חדש!

  5. תעשו את מה שנכון וראוי ולא רק מה שמועיל לכם היום. זה יקדם אתכם בסופו של דבר הרבה יותר רחוק.

  6. תהיו בחזית, תמיד תדעו קצת יותר מאחרים, תלמדו ותתנסו ראשונים כי התחום משתנה חליפות.

  7. זה מרתון ולא ספרינט, תפסיקו להסתכל על הגיוס הבא שלכם ותלמדו איך להצליח לאורך זמן.

  8. האנשים שאתם מכירים הם נכס קריירה עבורכם, תמשיכו לטפח את הרשת שלכם בין אם זה תלוי עיסוק ובין אם לא.

לקבלת הפוסט הבא במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page