top of page

תשעה דברים לעשות בכדי למצוא עבודה (שהם לא חיפוש עבודה).

בעולם בו התחרות על התפקידים הגלויים היא אינסופית, הנה כמה דרכים נוספות:

להיות גלוי: בעולם של היום, יש איתור ולא רק סינון: אם אתם רוצים להימצא, חשוב לעדכן מספיק מידע ברשתות החברתיות/או קורות חיים מעודכנים ברשת. השקיעו בהגדלת מספר הקשרים שלכם, ככל שתהיו יותר מחוברים יש יותר סיכוי שתעלו בחיפוש. ערך מוסף: יש סיכוי להזדמנויות שלא היו עולות בדעתכם!


ללמוד: תלמדו משהו שמעניין אתכם.התעודה היא הדבר השולי כאן. ערך מוסף:לימודים הם כלי מצוין להרחיב מעגל הקשרים שלכם, ללמוד את השפה של התחום, לאסוף מידע ולצאת מאזור הנוחות.

להיפגש עם כמה אנשים בממוצע בכל שבוע שלא למטרת עבודה: זה יכולה להיות פגישה עם אנשים שאתם כבר מכירים/ או אנשים שאתם רוצים להכיר. ערך מוסף: להרחיב את מעגל הקשרים ולבסס אותו, לבנות מערכות יחסים שאינן מושתתות על תועלת, ללמוד על מה שקורה עכשיו.

ללמד:ללמד משהו שאתם אוהבים.

ערך מוסף: העיסוק בדבר אשר מרחיב את לבכם, יחזיר לכם את חדוות העשייה.מי שתלמדו אותו ילמד אותכם דברים שלא יכולתם לדעת.

חפשו מודלים לחיקוי: עקבו אחר מה שהם כותבים, החליפו עימם דעות, נסו להיפגש וללמוד מהם. היום כולם נגישים בצורה כזו או אחרת. ראיינו אותם, ומפו את התחום. ערך מוסף:השהות במחציתם תקרב אתכם להזדמנויות, תקרב אתכם למציאות שלהם, ותלמד אתכם דברים שיעזרו לכם.

כנסים, מפגשים, קהילות:השתתפו בכנסים, מפגשים, קהילות ונסו לקחת חלק פעיל אם תוכלו. ערך מוסף:הרבה מן הארגונים הללו הם התנדבותיים, והחשיפה אליהם מאפשרת.להכיר את העוסקים במקצוע, לבנות קשרים ואפילו לרכוש ניסיון.

תכתבו: היום קל מאד ללמוד איך להגיע לקהל קוראים ובעלות אפסית. נסו לכתוב בנושאים אשר קרובים ללבכם, דאגו לקדם את הבלוג, או העמוד שלכם בקרב הקהל שמעניין אתכם. יש סיכוי טוב שתתפסו את תשומת ליבו של מי שמתעניין. ערך מוסף:מי שיאהב את מה שתכתבו עשוי לראות בכם פוטנציאל לתפקיד.

תתנדבו:מסגרות לא רשמיות הם מקום מצוין לנסות ולחדד כישורים אחרים, להכיר עוד אנשים ולהתאמן בתחום חדש. ערך מוסף: לעשות טוב ולקבל חזרה כפליים.

לנסות:מישרות חלקיות, זמניות, פרויקטים, ועבודה פרו בונו הם כולם כניסה אחורית לתפקידים אחרים, לרכישת ניסיון, ולמידת כישורים עם שכר לימוד נמוך. ערך מוסף: להתגלח על מישהו אחר, ולקבל עוד ניסיון.

פוסטים אחרונים

הצג הכול

משרות, משרות, משרות

פעם פעם תיאורי מישרה היו הם התגלמותה של העבודה. הם נלקחו ברצינות תהומית. אבל מאז, עולמינו השתנה ותיאורי המישרה קיבלו מקום מישני בכל מערך...

bottom of page