top of page

רשימת קריאה בנושא קריירה (למי שמחפש או מזמן מצא)

מצרפת רשימת ספרים מומלצת למי שרוצה להרחיב את החשיבה, ללמוד ולהתפתח בנושא קריירה. הרשימה הזו אינה רשימה בנלית כלל. היא מאתגרת כל מה שקשור בעבודה. יש כאן ספרים פרקטיים וגם ספרים שנועדו להתמקד בהיבטים מסוימים כמו קריירה מלוכסנת או משני תחום. מקווה שכל אחד מכם ימצא כאן משהו מעניין. המשותף להם הוא שאת כולם קראתי ואני חושבת שתהנו מהם.

  1. Gary Burnison- Lose the resume : find the job בעולם שבו לשלוח קורות חיים זו אחת הדרכים הפחות מוצלחות למצוא עבודה הספר הזה מסביר מה לעשות בכל זאת.


  1. הקריירה שלנו צריכה להתנהל כמו סטרטאפ עם השקעה נבונה, לקיחת סיכונים וטיפוח קשרים The Start up Of You – Ben Casnocha Reid Hoffman


מדריך שימושי למי שרוצה להחליף קריירה ולהתחיל לעבוד בתחום חדש SWITCHERS – DAWN GRAHAM


  1. The 10% Entrepreneur: Live Your Startup Dream Without Quitting Your Day Job- Patrick James McGinnis אחד הספרים החביבים עלי, איך מתחילים מיזם מבלי לעזוב את העבודה שלכם.


  1. Marci Alboher- One Person / Multiple Careers: The Original Guide to the Slash Career מה אפשר ללמוד על מי שיש לו קריירות מרובות או לפחות עיסוקים מרובים,


The New Rules of Work: The Muse Playbook for Navigating the Modern Workplace- Kathryn Minshew, Alexandra Cavoulaco מדריך פרקטי מצוין לניהול חיפוש עבודה בעולם העבודה של היום, עושה עבודה ממש מצוינת ואני חותמת על כל מילה


I Could Do Anything If I Only Knew What It Was: How to Discover What You Really Want and How to Get It Barbara Sher : מה אם אין לכם מושג מה אתם רוצים לעשות..כל דבר שהיא כותבת מומלץ מראש, אחת הכותבות הכי מדהימות בתחום הקריירה.


  1. Working IdentityHerminia Ibarra אחת החוקרות המבריקות ביותר בתחום מספרת על איך נראות קריירות באמת ( לא קו ישר) למה זה בסדר ללכת לאיבוד וכמה חשוב לעשות ולהתנסות. ספר נפלא ולא רק למי שמחפש.


מקווה שתמצאו כאן משהו שיעניין אתכם. שלכם, אפרת

להרשמה לבלוג:

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page