top of page

ראש למילים ארוכות

אין לכם ראש למילים ארוכות ואתם מעדיפים לא לדבר בטלפון בכלל. אם אפשר היה לנהל את העולם בטקסטים או מאחורי מקלדת, ועדיף מתחת ל100 תוים. אתם לא בודקים אימייל במשך היום, ופייסבוק רק בסופשבוע. עשיתם לכם דיאטה של נתונים. אי אפשר להאשים אתכם, יש כל כך הרבה ערוצים והם מציפים אותנו לדעת. שלל נוטיפקציות מאיימות להכריע את מעט הקשב שעוד נותר לנו פנוי. אני יודעת, זה הולך ומסתבך. תבריקו את זה בטקטסט או שתדמו לעולם.

אני מסכימה שטקסטים הם הדבר הכי נח שיש, זו תקשורת לכל דבר. הם מרחיבים את מגוון האפשרויות ואת גבולות הזמן והמקום. הם עזר נפלא. לצערי הם אינם מהווים תחליף לדבר האמיתי. במקצוע שלי, אין תחליף לדיאלוג אמיתי. אתם תגלו את זה בדרך הארוכה. אי אפשר ליצור קשר אנושי איכותי שמבוסס על אימוג'ים בלבד. פעם אחר פעם אני רואה מגייסים נופלים במלכודת שבה הם נסמכים המון על המילה הכתובה. אין מה לעשות עדיין אין תחליף לעושר שמגיע בשיחה אמיתית שכוללת דוח שיח. ובכלל מגייסים שלא משוחחים הרבה בטלפון הם סימן ודאי למישהו שלא הפנים שהדרך היחידה לגייס עוברת דרך שיחה עם מועמדים, כראה גם לא עושה את העבודה שלו כפי שצריך. אני לא מכירה דרך אחרת. לא באמת. חתירה לשיחה כמה שיותר מוקדם בתהליך היא ערובה להצלחה.

pexels-photo-209695

Photo by Pixabay on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול

נס פך השמן

כי לפעמים לא מזיקים לנו כמה ניסים. בשעה שיש כל כך הרבה תחרות ומישרות פתוחות -נס היה יכול להיות נהדר. רבים מהמגייסים ישמחו לאיזה נס שירעיף...

bottom of page