top of page

אף לא אגורה

בחיי שגיוס זה מקצוע מאד יצירתי, כי נדרשת בו תושיה מתמדת. בכל יום צריך לייצר יש מאין להמציא את הגלגל מחדש ואם אתם רוצים להביא תוצאות, לא תמיד צריך לעשות מהפכות גדולות או להוציא כסף רב. תקציבים גדולים בגיוס לא תמיד מצדיקים את עצמם, וקשה מאד להוכחי החזר על עלות. אז איך אפשר לייצר יש מאין מבלי לפרסם, לשלם השמה או להציע פרסים: הנה שישה דברים שאתם יכולים לעשות מחר שיביאו לכם בודאות גיוסים,  לפעמים מגבלות הן הדבר הכי מפרה שיש:

  1. הסתכלו על תהליך הגיוס שלכם כמעגל שלם: ודאו שאתם לוכדים מחדש את מי שלא הצלחתם לגייס והמשיכו לפעול ולתקשר גם עם מועמדים שלא התאימו באותה עת, או לא היו מוכנים לגיוס. הכינו רעיונות שונים וקשר שוטף עם מועמדים בכל מיני מצבי צבירה, אל תאבדו אותם רק כי לא היו מוכנים ברגע שאתם רציתים אותם.

  2. דאגו שלמועמדים יהיה איש קשר מרכזי בתהליך: כל החלפת ידיים בתהליך היא מקום שבו מועמדים הולכים לאיבוד, ואם בכל זאת זה קורה דאגו שיהיה ניהול צמוד ואיכותי של התהליך. מועמדים נוטים ללכת לאיבוד יחד עם המגייס שלכם שעבר תפקיד.

  3. דאגו למנגנונים שיאפשרו שיתוף של מועמדים, כך שמועמד יכול למקסם את הסיכוי שלו להתקבל לחברה. בנו תהליכי עבודה שמעודדים עבודת צוות ושיתוף של מועמדים בין מגייסים, ובין מנהלים.

  4. בחנו את תהליך הגיוס שלכם אחת לתקופה, תהליכי גיוס נוטים להישחק ולא תמיד בחינת המשפך היא הדרך היחידה לבחון זאת: נערו את התהליך ובחנו אותו מדי מדי פעם, כי תהליך שחוק עשוי לעלות לכם במועמדים

  5. החליפו מדי פעם משימות ונקודות מבט: תנו לאנשים שונים לנסות, לעיתים גישה חדשה מובילה להישגים שונים, אנרגיה חדשה עושה פלאים

  6. בנו תהליכי גיוס שעושים חויה יוצאת דופן, המועמדים עוד ישובו אליכם לבד.

בטוח יש לכם רעיונות נוספים: מחכה לשמוע מה אתם הייתם  עושים..

money pink coins pig

Photo by Skitterphoto on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page