top of page

עשרה אחוז

יצא לי להכיר מקרוב כמה חברים, שהפכו את העיסוק שלהם לפורטפוליו. הם הפכו את הפרנסה שלהם למנה העיקרית, הוסיפו עליה מני תוספות. עבור רב בני האדם עיסוק אחד הוא המציאות, וגם הוא הרבה יותר ממה מהם מוכנים להשקיע. עבור אחרים: קריירה היא מיזם ארוך, מתמשך ומגוון שמאפשר להם להתפרנס, אבל גם להפוך תחביב לעיסוק, לנצל עוד כישורים, לבטא את עצמם והם עושים זאת דרך מניפה של עיסוקים. אני נתקלת ביותר ויותר אנשים שרוצים לחוות עולם עבודה עשיר יותר, אבל הרבה ממה שאנחנו יודעים על איך עושים את זה אינו נלמד.

בשבוע שעבר נתקלתי בספר נהדר, שהמידע שבו הוא ממש זהב טהור. תחת הכותרת: "יזם ה10%" מעניק הספר המצוין הזה כלים למי שרוצה ללמוד כיצד להרחיב את מניפת העיסוקים שלו או יותר נכון לגוון את ההשקעה שלו בקריירה. לטענתו מספיקים 10% מן הזמן או המשאבים. הספר הזה מלא בכלים פרקטיים לכל מי שרוצה לעשות עוד משהו, אבל לא בהכרח להיות עצמאי, יזם או לותר על הביטחון התעסוקתי של משרת שכיר. אם זה היה תלוי בי היו מלמדים את התוכן של הספר הזה בבית הספר.

הספר הפרקטי הזה מלמד הכל: איך מוצאים זמן, אילו סוגי השקעה יש, איך יודעים במה להשקיע וכמה, ואיך להסתדר עם העבודה ה"אמיתית" שלכם.

נ.ב. עשרה אחוז הוא גם שם של סדרה טלויזיה נהדרת (ולא קשורה) , למי שאין ראש לספרים ארוכים.


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page