top of page

נגמרו החיים של קורות החיים?

טוב, לא נגמרו לגמרי אך תפקידם ההיסטורי בחיים שלכם הצטמצם מאד. ההיעלמות שלהם מחיינו מתעתעת. הם עדיין בסביבה, עדיין מבקשים אותם, מגייסים עדיין דורשים אותם. כל זה נכון. אבל הם כלי מאד חלש ולמציאת עבודה. למעשה אם אתם *לא רוצים* למצוא עבודה תשבו מול המחשב ותשלחו קורות חיים להנאתכם. אני בטוחה שתצליחו במשימה. את חושבים שאני מגזימה- הרי לכל מי שאתם מכירים יש קורות חיים והם השתמשו בהם על מנת לעבור תפקיד. כן: קורות החיים הם עדיין שחקן, אבל הם כבר לא המחולל.

כשתמצאו עבודה: עדיין תשתמשו בהם על מנת להיות מועמדים. הסיכוי שהגעתם דרכם להזדמנות הולך ופוחת. אני אומרת את זה על סמך העובדה שמפת מקורות הגיוס בארגונים הולכת ומשתנה. נכון- זה משתנה בין ארגונים ותחומים אבל באופן כללי אם תשוו את החלוקה בין מקורות גיוס היום לבין שנת 2001 תגלו שהעולם השתנה מקצה אל קצה. איתור מועמדים ברשת תופח והופך להיות מקור גיוס מאד משמעות,גיוס באמצעות קהילות ותוכניות גיוס הולך ומתפתח. כדי למצוא עבודה היום צריך להתנהל באופן שונה בתכלית. כן קורות חיים יופיעו במערכה האחרונה , אבל אם תבנו עליהם לעשות עבורכם את העבודה הקשה אתם יכולים להיות בטוחים שתישארו במקום.

*הערה מאוחרת: קיבלתי הרבה תגובות על הפוסט הזה ובצדק על זה שהוא כללי ולא נותן כלים. הנה כמה דברים שכתבתי בעבר שנותנים תשובה על כך:


כמה קורות חיים לשלוח?

מדריך להורדה: איך לחפש עבודה ברברס

רוצים לקבל את הפוסט הבא במייל? מלאו פרטים כאן:

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe

מתוך הספר LOSE TE RESUME

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page