top of page

הדואר בא היום


סניף הדואר .פקידה לא כל כך נחמדה. "לא לדבר בטלפון" היא היתה אומרת. את רוצה מדבקות של מיינקראפט? הכל הייתי מוכנה לעשות כדי לא לעבור דרכה. אז הזמנתי משהו דרך הדואר, עולם חדש ומופלא שלח לי את החבילה דרך חצי עולם, והביא אותה עד מיפתני..רק שבקצה יושבת הפקידה הזו, נטולת תודעת שירות והיא חותמת את החוויה שלי באקורד צורם.

למה הדבר דומה?

מנסה להסביר לכם, למה לשלוח קורות חיים כבר לא ממש עובד. התהליך מתחת לגמרי התחלף, אבל בקצה שלו יושבת פקידה מרגיזה שמקלקלת הכל. היא מקבלת קורות חיים, בפורמט מיושן. אין פלא שהיא מוציאה לכם את החשק,…

קשה לכם להאמין, אני יודעת. הייתם רוצים עולם כזה שבו יש מוען ונמען. תהליך גיוס לינארי, וסדר. מה שקורה בינתיים הוא שהארגונים החליפו לגמרי את איך שהם מחפשים עובדים. טוב, לא כולם. אבל הרבה מהם.

פעם היתה פרדיגמה של מיון. קיבלו את כל קורות החיים, מיינו את כולם ובחרו מהם כמה. היום יש פרדיגמה של איתור. באיתור, לרב, לא ממיינים ומסננים הכל, אלא הולכים לחפש את מי שמתאים. לפעמים המשמעות היא שקורות החיים שלכם, לא בהכרח מקבלים את העדיפות הראשונה.

כדי לקבל הזדמנות, אתם צריכים להפוך לבני איתור. כלומר קלים לאיתור. זה כבר סיפור אחר לגמרי. וכך אתם למעשה מדלגים על הפקידה ההיא, שלא מתייחסת אליכם. אז עד שהדואר ישתפר, תהיו חכמים.

25532132_333620777115908_2778927488955361008_o

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page