top of page

מדריך למועמד העל

הי אתם! שלא צורכים עצות קריירה מאיש. חכו שנייה. אתם ש:

*אין לכם קורות חיים אף פעם.

*לא עשיתם טעויות גסות בקריירה.

*יש לכם ביקוש קשיח או אפילו ביקוש שובר שיאים.

* יש לכם בכל רגע נתון כמה הצעות עבודה.

* אתם עובדים רק ב"מותגים"

*יש לכם רשת קשרים מפוארת, דלתות מנחשות אתכם מעצמן לפני שבכלל ידעתם שאתם רוצים להכנס.

מה אומר לכם, אתם ממזרים בני מזל. החיים חייכו אליכם. יש לכם את החבילה המושלמת. אבל בכל זאת..יש לי מה לתרום גם לכם. נכון, יש אנשים שצריכים עזרה יותר מכם. אבל בכל זאת החלטתי להקדיש לכם פוסט.

דווקא למי ששט בנתיב ההתנגדויות המופחתות יש סיכוי להרדם בשמירה. הרי רב הזמן אתם לא באמת נאלצים לחשב את המסלול שלכם. אתם חושבים עצמכם מסודרים. אתם חושבים שהכל יהיה בסדר וכרטיס המועדון שלכם תמיד ישרת אתכם. אתם כנראה תצליחו להתפרנס יפה בכל מקרה. בכל זאת יש כמה דברים שכדאי שתיקחו בחשבון..

*אפילו אם חיפוש עבודה עבורכם קל יותר מאשר למרביתינו..זה עדיין דורש מאמץ. אפילו אם יש לכם מקדם אטרקטיביות גבוה.אתם עשויים לעשות הערכת יתר לשוויכם בשוק, ואתם עשויים להאמין שיש לכם יותר זכויות מאשר יש לכם באמת. כדאי שתהיו מציאותים. כדאי שתתכוננו למחר..

*המישרות המצויינות הן נדירות והתחרות עליהן קשה. זה שאתם מתמודדים על ליגת האלופות לא אומר שלא תצטרכו להזיע. לאלופים יש בעיות משלהם: בינהם כישורי יתר, שוק קטן והסתמכות גדולה מדי על העבר הזוהר שלהם.

*דווקא בגלל שאתם אטרקטיביים..חשוב שתהיו סלקטיביים ותפעלו מתוך שיקולים ארוכי טווח. דווקא היום שהביקוש שלכם בשיא אתם יכולים לפצות ולהיערך לזמן שבו דברים אולי ישתנו. כדאי שתנצלו את המנוף הזה בתבונה ובזמן.

אם לא תתיחסו לשום דבר כמובן מאליו יש סיכוי טוב שתוכלו למקסם את הפוטניציאל שלכם ולהנות מהשפע הזה עוד שנים רבות. רק אל תישכחו להעביר את זה הלאה תמיד.

MVP-most-valuable-player

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page