top of page

חצי פגישה

יש דבר אחד פשוט שכל אחד יכול לעשות על מנת לשנות את חייו. הוא לא עולה כסף, הוא לא דורש הרבה מאמץ והוא לא דורש שינויים מפליגים. הוא לא דורש מכם לוותר על ריבונות, הוא לא דורש מכם לוותר על עקרונות. לא תתחרטו עליו לעולם, ובזכותו יפתח לכם עולם חדש ומופלא. הוא יספק לכם הרבה אפשרויות, הוא יכיר לכם זויות שלא הכרתם. הוא יגרום לכם להרגיש טוב יותר עם עצמכם ועם הסביבה. תלמדו בזכותו המון, תרגישו שיש לכם הרבה יותר כלים ורעיונות.

תהיה לכם רשימה אינסופית ללמה לא כדאי: כי אין לכם זמן, כי זה יגזול מכם אנרגיות, כי אתם לא מבינים למה זה טוב, ומה לעזאזל תעשו עם זה?. אתם טועים, וגם מפסידים הרבה. אני יודעת כי אני עושה את זה כבר שנים. אני לא יכולה להתחיל למנות את מה שהרווחתי מכך. זה אחד הדברים שהכי העשירו אותי. בזכות המנהג הזה זכיתי בחברים חדשים, גייסתי עובדים, זכיתי בהזדמנויות, והענקתי הזדמנויות. קיבלתי תמיכה, השראה ולפעמים גם בידור. דברים הפכו זמינים לי ומשימות הושלמו בקלות. יכולתי לחולל קסמים ולהזיז הרים כשהיה צריך. זה פתר לי שלל בעיות כולל לשחרר את מה שנתקע בטאבו, להשיג מקום במסעדה נחשקת, לעזור לחברה למצוא עבודה והרשימה עוד ארוכה. הפסקתי לספור.

הדבר הזה הוא אחד ה"סודות" שלי. אבל זה סוד שאני לא מסתירה. מי שמכיר אותי יודע שכך אני נוהגת. אני מוכנה לחלק אותו לכל דורש. והנה הוא לפניכם: אני נפגשת עם מי שרוצה להיפגש איתי. תקשיבו, אני רואה אתכם עושים עושים את הפרצוף המכורכם הזה-תערובת של קישקוש בלבוש עם תעשי לי טובה. אין דבר שעושה לכם יותר צמרמורת מלהתחבר למישהו שאתם לא מכירים למטרה לא ברורה. זה לא שעומדים בתור לפגוש אתכם. רב הזמן זה איזה חיבור שמישהו אחר ביקש ואתם מעדיפים להתחמק באלגנטיות ולשמור על מדיניות הגן הנעול.אתם לא מתחברים עם כל אחד, בטח לא נפגשים עם כל אחד. זו נשמעת לכם העצה המטופשת ביותר ששמעתם בימי חייכם. אתם גז אציל.

אני נפגשת עם מי שרוצה להיפגש איתי. זה לא לוקח לי הרבה זמן. אני כן מרגישה נח לשאול כמה שאלות ולהבין במה מדובר. יש לי את זכות הסירוב. לרב אני לא מסרבת. האנשים שבאים לא מציקים לי, יש להם קצב משלהם. הם לא מופעים בגדודים. הם שומעים דרך התדר הסודי שאני בענין והם באים לבד. הם לא בהכרח רוצים ממני משהו. לפעמים אני נותנת להם משהו בכל זאת. אני שומרת על קשר עם חלקם, ועם חלקם לא. אני נפגשת עם מי שרוצה להיפגש איתי. אני יודעת שלא כולם עושים את זה. אבל אני חושבת שכדאי דווקא. ככה הופכים מעושרים.

tumblr_m8pxrs7CDX1r7nbcvo1_1280

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page