top of page

הטיפים שלי למשא ומתן

הגעתם כבר לישורת האחרונה..אתם רוצים כבר לחתום ולשים את כל ענין חיפוש העבודה לישון. היה מעייף, הוציאו לכם את המיץ, אתם מדמיינים את עצמכם מתפטרים בסלו מושן: אתם רוצים לקבל הצעה אחת ביד. הצעה אחת ביד יותר טובה משתי הצעות על עץ. אתם מרגישים שעד כה חיללתם לפי החליל של התהליך: ראיונות, המלצות, הפעלת קשרים, טיפוס על קירות. מתי כבר . תיגאלו מהעונש הזה?

חכו שנייה: השלב הזה הוא השלב שלכם. זוהי שעתכם היפה. דווקא עכשיו אין לאן למהר. זה הזמן שלכם למקסם. זה הזמן לנכס את כל העבודה הקשה. אף אחד לא יברח לכם אם לא תגידו כן מיד, הארגון כבר התכנס והחליט, הוא לא יעלם לכם כי תרצו לשפר עמדות. אל תהיו מגוכחים. אם תהססו, אתם רק תייצרו יותר תיאבון.

זה הזמן להבשיל את שאר ההצעות שלכם: כל הצעה נוספת היא מנוף למקסום ההצעה הראשונה. כל הצעה נוספת תחזק את עמדת המיקוח שלכם. אל תוותרו עליה, אבל אם היא לא היעד הסופי אל תשיבו כן. היא מחזקת את הערך שלכם באופן מיידי.

זה הזמן לחדד ולדרוש את כל מה שלא יכולתם לבקש עד כה: כל פשרה על שכר היא הזדמנות עבורכם להשיג טייטל, ימי חופש, שעות נוחות יותר, דרגה והבטחות של ערב בחירות.

זה הזמן שלכם שלכם לשקול את אם ההצעה הזו מספיק נכונה לעתיד שלכם, לאן שתרצו להגיע ומה שתרצו לקבל. הצעה היא רק הצעה.

you are enough text

Photo by Bich Tran on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול

לפעמים במו"מ..

אחד החלקים החביבים עלי בתהליך הגיוס הוא תהליך סגירת ההצעה. לא היה דבר שהיה אהוב עלי יותר מאשר להיות מוזמנת לשיחה כזו עם מועמד. כל חושי...

bottom of page