top of page

הו תן לי כח

כמו שפעם היו בני האדם מזמנים את כוחות האל לעזור להם באהבה ומלחמה כך גם אתם צריכים לזמן לכם כוחות על מנת להצליח בחיפוש העבודה שלכם. הכוחות שאני מדברת עליהם אינם כוחות מסתוריים בכלל. אלה הכוחות הגדולים של חיפוש העבודה והם זמינים לכולם:

הכח הסטטיסטי: הסיכוי שתצליחו אם אתם מכוונים למישרה בודדת שמתקיימת בתנאים נדירים הוא אפסי. אתם צריכים את הסטטיסטיקה לצידכם. אם הסיכוי שתתקבלו מאד נדיר (היצע נמוך, הגדרת תפקיד ייחודית) אתם יכולים להיות בטוחים שמבחינה סטטיסטית מדובר בתשובה שלילית. לכן דאגו למקם את עצמכם בנתיב שבו הסטטיסטיקה בצד שלכם.

חוסן: כל תהליך של חיפוש עבודה הופך אותנו לחשופים, השאלה היא לא אם תזדדקקו לחוסן בתהליך: השאלה היא רק כמה ומתי. ככל שתשמרו על עצמכם ותייצרו לכם מערכות תומכות (חברים, הפסקות, שק איגרוף, הומור) תצליחו לעבור את התקופה הזו בשלום. לחוסן שלכם וליכולת שלכם להגיע ליעד יש קשר לינארי מובהק.

מומנטום: גם אם אתם המועמד החזק ביקום, תהליכי חיפוש עבודה הם נדנדה רגשית: תהיו מודעים לזה ותכינו עצמכם לתהליך על ידי הכנה, על ידי הנעה מהצלחות קטנות, על ידי צ'ופרים במחלקות אחרות, על ידי מדרג קושי עולה ( לנסות להתחיל לא מהדבר הכי נחשק) ,

הדחקה: כמו כל לידה כואבת אנחנו לא היינו עושים את זה שוב אם היינו זוכרים כמה זה כאב פעם קודמת, זה מנגנון הגנה מצוין של הגוף. זה בסדר גמור להסיק את המסקנות אבל לשכוח את השברונות. כדי שנוכל לקום לנסות מחדש.

לקבלת הפוסט הבא במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe



פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page