top of page

איך לפענח את התפקיד הבא

אם אתם מחפשים את התפקיד הבא אתם צריכים קודם לפענח את המפה, קצת כמו פענוח תצלומי אויר החיפוש שלכם יהיה בנוי שכבות על שכבות של מידע שמתוכן יצוצו קווי המתאר של התפקיד הבא שלכם.

שכבה מידע ראשונה: המגזר והתחום שבו אתם מחפשים. האם הוא עולם שבו אתם כבר שוחים ומרושתים או עולם חדש עבורכם.., האם עובדים בו אנשים כמוכם? האם יש בו ביקוש? האם יש סיכוי שתשרדו בו?

שכבת מידע שנייה: התפקיד- איך קוראים לתפקיד שאתם מחפשים. האם הוא מספיק ברור לכם והאם אתם בטוחים בו, קחו את הזמן לברר איך נראים מפת התפקידים הרלוונטים, איזה חלופות יש, איזו מסלולים קיימים ומה ההבדלים בינהם. מי נושא את התפקיד ואיך לעזאזל הוא מצא אותו. איך מתקדמים אליו וממנו…

שכבת מידע שלישית: דברו עם מי שעושה את התפקידים שאתם רוצים, תלמדו המון דברים חשובים כמו מה בעצם הם עושים, האם אתם יכולים בכלל לעשות את זה גם, האם כדאי לכם, האם יש דרך להגיע והאם ישנן הזדמנויות, מה אתם יכולים ללמוד על התהליך…

לאט לאט תתחיל להתבהר לכם התמונה, שכבות של מידע יתגבשו לידי מפה עשירה. המפה הזו תאפשר לכם לנווט בקלות ולהבין איפה אתם עומדים. תפסיקו לגשש באפלה ותתחילו לפעול ישר למטרה.

לקבלת הפוסט הבא במייל:

כתובת דואר אלקטרוני

להירשם

Photo by Tom Fisk on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page