top of page

אז איך לגייס מגייס?

יש כל מיני אנשי גיוס בעולם, ויש את המוכשרים יותר. לא כל המגייסים המוכשרים, מוכשרים מאותה הסיבה. אבל יש דבר אחד שמבחין מגייסים מוכשרים שרציתי להתמקד בו הפעם:

יש מגייסים שבורים את המוץ מהתבן- הם יודעים לזהות מי היה מועמד מצוין, הם יודעים לנהל את תהליך הגיוס ביד רמה. העבודה של המגייסים הללו סיזיפית, הם מכניסים ומוציאים. הם פותחים וסוגרים. הם מחוללים במעגל. הם חלק מרכבת ארוכה שיצאה לדרך ועוברת בכל התחנות, הם יכולים להצליח רק כמידת ההשקעה של עצמם, הם חוזרים ונשנים וקמים למחרת לעוד.

לעומתם יש מגייסים שמהר מאד מבינים, שאם לא ימשלו בתהליך, הוא ימשול בם. הם מבינים שיש סדר גבוה יותר, שיש דרך לפרוץ את המעגל שאינו נפסק. הם מבינים שיש מפתח לייצור השפע, שיש דרך לנבא, דרך לעבוד חכם ופחות קשה. יש דרך להפיק יותר מסך התשומות, יותר מסך העבודה, יותר ממה שאתה הבאת.  פגשתי לא מעט כאלה בחיי, כל אחד מהם מצא את הדרך שלו, חלק עשו זאת על ידי השפעה ובניית מערכות יחסים, וחלק פתרו זאת על ידי כלים וטכונולוגיות. בסופו של דבר יש אינסוף דרכים, אך לכולן עיקרון משותף. המגייסים המוכשרים ממש מבינים את חוק ההשפעה: חוק ההשפעה אומר ככל שקנה המידה של ההשפעה שלכם גדול יותר, תוכלו לייצר יותר.

  1. אלו שמבינים שזה משחק של מספרים

  2. אלו שמבינים שכמידת ההשפעה גם מידת ההצלחה

  3. אלו שלוקחים בחשבון בלאי, כשלון ומזל

  4. אלו ששואלים שאלות מקדימות ויש להם תוכנית למשחק

  5. אלו שמשחקים אופנס ופחות דיפנס

אז חפשו את המגייסים, שיודעים. אלה שיהפכו את התהליך למנוף. אלה שמבינים שגיוס הוא מנגנון ייצור של שפע. אלו שמשכללים את השיטה, לומדים אותה ומשפרים אותה מיום ליום. אם תמצאו מגייסים כאלה, תחטפו אותם מהר לפני שמישהו אחר יעשה זאת.

Recruiter-of-The-Month

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page