top of page

רייטינג

הרשתות החברתיות עושות עלינו רושם, דרכן אנחנו נחשפים לדעות, רעיונות ודמויות בעלות השפעה. הרושם שלהן כל כך גדול, עד שלעיתים אנחנו מייחסים המון משמעות לנוכחות ברשת, הרי דנו בזה כבר עד דוק. נורא קל להניח שמה שנאמר הוא נכון, שמי שעוקבים אחר יודע משהו, ושמידת ההשפעה ברשת היא מידת ההשפעה בעולם. אנחנו מדברים המון על מיתוג, וחשיבותו על מנת להצליח. ואין ויכוח שככל ששמכם שגור, אתם זוכים להזדמנויות ואפשריות.

כל זה נכון מצדכם, אבל בואו נדבר רגע על מי שתפקידו להתרשם, אולי זה המעסיק הבא שלכם, אולי סתם מישהו שרוצה נתח ממה שיש לכם להציע. אלא אם כן אתם עוסקים בתקשורת על גווניה, תעשו לי טובה ואל תתייחסו להד ברשתות החברתיות כהוכחה. עליכם מוטלת חובת הבחינה, הבדיקה והתיקוף. כן, זה שמישהו יודע לכתוב פוסטים ויראליים ואפילו אינטליגנטיים וחדים, אינו תחליף לבחינה מקצועית של כישוריו או כישוריה. ובכלל, לימדו לקבל החלטות באופן מושכל. אל תתפלאו אם הרייטניג הנהדר לא עונה לכם בהכרח על הציפיות.

אם אתם קוראים לעיתים, תרגישו חופשי להרשם ולקבל את הפוסט הבא אליכם למייל.

כתובת דואר אלקטרוני

להירשם

Photo by Oladimeji Ajegbile on Pexels.com


פוסטים אחרונים

הצג הכול

זה שאינו בר החלפה

עשרה דברים על איך להפוך להיות מישהו שמעריכים אותו מאד עד כדי שאינו בר החלפה: להפוך להיות ציר מרכזי בעבודה שלך. לפי ספרו של סת גודין הם...

bottom of page