top of page

עובר מסך

בכל ראיון עבודה בוחנים אם אתם מתאימים לתפקיד: אם אתם תוכלו לבצע את מה שנדרש ולהתמודד בהצלחה עם המשימה בודאות גבוהה ובחן. כן גם את זה מנסים לבחון. אך ישנם דברים שמשפיעים על יכולתכם לעבור מסך שאין להם דבר וחצי דבר עם כמה אתם מוכשרים. תגידו שזה לא בסדר- יתכן מאד. הבעיה שגם מי שמראיין אתכם הוא בן אנוש עם הטיות מודעות ובלתי מודעות. יש משהו שתוכלו לעשות בכל זאת על מנת לעבור את המשימה הזו בהצלחה יתרה:

*להבין ציפיות מראש: להתכונן- גיליתי לכם את אמריקה. ברור שצריך להתכןנן אך רבים לא מתכוננים בדרך הנכונה. לקרוא קצת על החברה ועל המוצר זה לא מספיק. כדאי לדבר עם מי שעבר ראיונות לאחרונה, או עם מי שעובד בחברה ולהבין לעומק במה מתמקד הראיון ומה מבחין מועמד מוצלח.

*לדבר את השפה: כן זה שטחי אבל אם אתם אינכם יודעים להשתמש בשפה או בעולם המושגים של החברה תראו אולי כפחות מתאימים. עשו שיעורי בית והבינו מה השפה שבה משתמשים בארגון. הרי את העבודה אתם יודעים.

*לענות על מה שנשאלתם: שימו לב שאתם מתייחסים לנושאים שהמראיין מעלה באופן ברור ומדויק. לא צריך להכביר מילים ולהסתבך. תקשורת ברורה היא 50% מן העבודה. היא באופן מיידי מקנה לכם ארשת של ביטחון.

בסופו של דבר אם הזמינו אתכם לראיון זה כי ראו בכם פוטנציאל תפקיד. ככל שתגיעו מוכנים ומלוטשים למשימה יש יותר סיכוי שמי שמראיין אתכם יזהה אתכם כמי שיכול להיות האדם המתאים. יש יותר סיכוי שתעברו מסך.

רוצים לקבל את הפוסט הבא במייל?

כתובת דואר אלקטרוני

Subscribe

Interview room door concept for recruitment or medical checkup with a consultant

פוסטים אחרונים

הצג הכול

אז מה הסיפור שלכם?

קורות חיים הם בסה"כ מה שאתם בוחרים לספר לנו, אין לנו מקור אחר.. אנחנו עובדים עם הדמויות, העלילה והסוף שאנחנו שומעים. אתם יכולים להכתיב...

bottom of page