top of page

עבודה עמוקה

עבודה עמוקה Deep work

משימות חשובות שיקדמו את העסק או הקריירה שלך.מושג שנטבע על ידי פרופסר קאל ניופורט. מאמץ ארוך טווח זאת בניגוד ל"עבודה רדודה" – כמו מענה לאימייל, או השלמת משימות שוטפות שהן קלות לביצוע והן העבודה היומיומית והמקור שלנו לשכר. עבודה רדודה אינה דורשת מאמץ מנטלי, ולכן אנחנו מוצאים עצמינו עושים אותה על אוטומט. למעשה יתכן שאתם לא מגיעים ל"עבודה עמוקה" כמעט אף פעם.

רק "עבודה עמוקה" תעזור לכם לקבל הכרה, קידום ומיצוב.  עבודה עמוקה דורשת משמעת, בטח בעולם שכולו הסחות דעת.. לעבודה עמוקה צריך לייחד זמן. עבודה יצירתית הדרושת תכנון מחייבת זמן ללא הפרעה לחשיבה וקשה מאד לעשות זאת תוך רצף המשימות היומיומי.


את העבודה העמוקה רק אתם יכולים לעשות, ואם לא תייחדו לה זמן ותסחפו לבצע את "העבודה הרדודה", כנראה שתימנעו מלעשות את הדבר החשוב ביותר עבורכם.

בחרו יעד או שניים שחשובים לכם, והקדישו זמן לקדם אותו במקביל לעבודה השוטפת. גם שעה בשבוע יכולה לייצר עבורכם הבדל עצום. התקדמות איטית משיגה תוצאות מאד חשובות בתנאי שהיא עקבית וממוקדת.


תיוגים:

פוסטים אחרונים

הצג הכול

מועצת המנהלים שלי

אנשים שאני מושקעת בהם והם מושקעים בי. האנשים שיכולים לתת לי פידבק לא מתחסד או מתחנף. אלה שמכירים אותי מכל זוית. גם לכם יש מועצת מנהלים...

bottom of page