top of page

כאן מחלקת פיתוח עסקי

תחשבו על העבודה שלכם כעל השקעה לטווח ארוך ולא על פרק בודד בסיפור. איך שהוא כשאנחנו לא רואים את הפרק הבא בסיפור (והוא יגיע..תאמינו לי) אנחנו נוטים לקבל החלטות קיצרות רואי. כמו ההחלטה שלכם להשקיע בלימודים, לבחור מקום מגורים, בחירה בבן זוג או כל החלטה משמעותית אחרת בחיים. גם את החלטות האלה אנו מקבלים עם אמונה מסויימת בעתיד, חוסר ודאות מסוים והחזר מדורג. למה כשאנו מתכננים משהו כל כך משמעותי כמו העבודה שלנו, מקור הפרנסה אנחנו לא רואים את התהליך כהשקעה?

דווקא כשאתם בין עבודות או בשיפוליה של העבודה הנוכחית: כשאולי אין לכם ביטחון כלכלי, כשאנחנו לא יודעים מה ילד יום, אנחנו מקצצים את האקסטרות. אנחנו מתעדפים את צרכים מיידים ופיזיים על הצרכים המתמשכים שלנו. נהסס להשקיע בללמוד, בלהתייעץ ולבנות את עצמינו. אנחנו חושבים על עצמינו כעל מרכז רווח שאם לא מכניס אז אין לו זכות להוציא.

בפועל, הרבה פעמים אלו הפרקים בהם אנו מתפנים לתכנן אם באופן טבעי ואם באופן מאולץ את עתידינו. דווקא בעיתות האלה, נכון להשקיע מבחינה חומרית ומעשית בעתיד. אם ההשקעה שלנו מושכלת והיא חלק מתוכנית סדורה יש סיכוי מצוין שהיא תחסוך לנו זמן ותביא אותנו באופן יותר מדויק לעתיד. היא גם תבנה את הערך שלנו , תייצר עבורינו ערך חומרי שישיב את ההשקעה ואת ההחזר תוך זמן לא ארוך. גם אם אתם לא מרוויחים כבר זמן, אין הגיון של ממש להמנע מהשקעה בדיוק במה שיאפשר לכם לצאת לאור. בראייה לאחור ההשקעה שאנו עושים בנו היא השקעה חכמה, מועילה ומחזקת אותנו. היא הצבעת אמון שלכם בעצמכם. היא גם מנוע שיאפשר לכם התחלה חדשה. אין עסק שלא משקיע בעתיד שלו אחוז מסוים מההכנסות, תהיו אתם המחלקה לפיתוח עסקי שלכם. ההשקעה שלכם בעצמכם היא ההשקעה הכי משתלמת שיש. תמצאו את הדרך לגרום לה לקרות.

b54564b6a6afb50defdd8f4164854aa4

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page