top of page

איך בכל זאת להגיע לראיון?


כשמחפשי עבודה אומרים לי שהם לא מצליחים להגיע לראיון, אני מיד מחפשת סימנים מחשידים. אם אני מגלה כמה סימנים מחשידים, אני די מרוצה, כי אני יודעת שאפשר יהיה לשפר את זה די בקלות: כן, זה לא בגלל שאתם לא מוכשרים מספיק.


*פרופילי לינקדאין ערומים: ללא תוכן, ללא תכולה. אין למגייסים במה להיתפס. תחשבו שקורות החיים שלכם מייצגים אתכם ברשת תמיד, למה לא לספק כמה תמריצים למצוא אתכם?


*לשלוח קורות חיים למשרות ברשת: תחביב נחמד, אבל בעל סיכוי די נמוך להצלחה. אוקי -הגרסה המשופרת: לשלוח קורות חיים דרך מכרים למשרות פתוחות. כל משרה פתוחה ברשת היא מערום של קורות חיים. מה עדיף: להגיע דרך מכרים למשרות שלא פורסמו, הסיכוי להתראיין ולהתקבל גדל. תנסו בלי קורות חיים בכלל, זה יביא אתכם לפעמים יותר רחוק.


*לוותר על לעשות נטוורקינג כי אתם ביישנים/לא מכירים/לא יודעים וגו׳. אתם לא צריכים לעשות ״נטוורקינג״, אבל כדאי שתתרועעו עם אנשים, תרחיבו את מעגל ההיכרויות שלכם. לזה יש הרבה יותר קשר עם העבודה החדשה שלכם מאשר משלוח קורות חיים. מה לעשות, זו הדרך הכי טובה.


*להתחבר למי שעושה כבר את התפקיד הבא שלכם..הוא כבר לא צריך אותו.


*להפסיק לחשוב על משרות, הגדרות ומגייסות, לחשוב על הזדמנויות. זו חשיבה יותר מקדמת אל תצמצמו את עצמכם למשבצת, תמצאו את מי שצריך את מה שאתם יודעים לעשות.


בונוס:

  • כל שינוי ארגוני (אפילו צמצומים) גורר התאמות ומשרות חדשות

  • כל תקציב שנתי חדש בדרך כולל מנה מסויימת של גיוסים

  • לא כל החברות מצטמצמות

  • לא כולם יעשו מה שהצעתי :)


בהצלחה!
















0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page