top of page

לחשוב כמו אלגוריתם

כבר מזמן אנחנו שבויים בידי האלגורתמים. הם מנהלים אותנו- את מי אנחנו מכירים, מה אנחנו קוראים ויודעים. ה Echo Chamber המפורסם הופך להיות מציאות כמעט בכל תחומי חיינו. קשה להיחלץ וכבר אי אפשר להפריד בין מי שאנחנו באמת ומי שהאלגוריתמים חושבים שאנחנו. וזוהי רק ההתחלה. אתם יכולים לנסות להתנגד ולחזור לטלפון חוגה ולגור על איזה אי..אבל רובינו לא באמת מצליחים להתנתק.

כשזה מגיע לקריירה שלכם, אין המצב אחר. האלגורתמים לומדים את מה שקיים, מה עובד ומחילים אותו מחדש בלופ..ויותר ויותר קשה למצוא פירצה. אז מה נותר? אם אנחנו לא יכולים להתגבר על האלגורתמים, אנחנו צריכים ללמוד לחשוב כמותם!

כמו כל תחום היום שחי על הData, גם אתם צריכים להבין את נתוני האמת לפני שאתם רצים לקבל החלטות קריירה. מי כבר עובד בתחום, מאיפה הוא הגיע, איך קוראים לתפקידים שהוא ביצע ומה הוא כבר עשה..אתם צריכים לדעת עד כמה אתם נחשבים כמועמדים מובילים לתפקיד. כדאי שתדעו איך האלגורתמים מדרגים אתכם פחות או יותר ומה יעלה אתכם בסולם האטרקטיביות. כל המידע הזה זמין ברשת, ואתם יכולים להשתמש בו לשירותכם. אם החברות למדו למיין כך מועמדים, המינימום שאתם יכולים לעשות הוא לפחות להיות מודעים.

הנתונים כנראה מספרים את הסיפור האמיתי- יותר מאשר כתבות היח"צ, השמועות ברחוב ותחושות הבטן שלכם. אתם יכולים להתנגד ולנסות להשתחרר, אבל בסופו של יום אם תשתמשו במידע הזה בתבונה תוכלו לפשט מאד את חיפוש העבודה שלכם.

Meme9-Increase-Ranking

פוסטים אחרונים

הצג הכול

גיוס זה לא מדע מדויק

גיוס זה לא מדע מדויק. צידה לדרך: לשני הצדדים מועמדים ומעסיקים- * תהליכי הגיוס *עדיין* לא מדעיים ( לא ירחק היום) * שני הצדדים ירויחו מאד...

משרות, משרות, משרות

פעם פעם תיאורי מישרה היו הם התגלמותה של העבודה. הם נלקחו ברצינות תהומית. אבל מאז, עולמינו השתנה ותיאורי המישרה קיבלו מקום מישני בכל מערך...

bottom of page