top of page

לרוץ מהר

כדאי שתעשו קודם קצת חימום. בדיוק כמו לפני ריצה. אנחנו מדלגים ואחר כך מתפלאים שהשרירים נתפסים. למרות מה שנדמה לנו: יש סיכוי טוב שאחרי איזה זמן שלא התראיינו אנחנו צריכים לעשות כיוון כלים. גם אם נדמה לנו שאנחנו באנו לתהליך הגיוס חדים כתער: גם לנו יש חלודה שהצטברה. בכל תהליך של חיפוש עבודה אנחנו מבלים חלק מזמן בחימום מנועים, בליטוש, בחידוד מסרים. בראש שלנו זה תמיד הצד השני שלא קלט אותנו מיד.

האמת היא שלכל תהליך חיפוש לוקח זמן לתפוס תאוצה. קראתי פעם מאמר שגרס שמועמדים בעלי כישורי ממוצעים מצליחים לעקוף מועמדים חזקים אם הם מגיעים לקראת סוף התהליך, כאשר ציפיות המנהל המגייס עברו כבר ריכוך והוא בשל להתפשר או מבין טוב יותר מה הוא בעצם מחפש.

האמת היא שזה דבר ברור כשמש עבורינו המגייסים. תהליכי גיוס הן תהליכים עם אינרציה. אנחנו יודעים כי יקח זמן לתהליך הגיוס להגיע לנקודת ההבשלה שלו. אנחנו לא יודעים מי יהיה זה שיקבל את התפקיד: אבל אנחנו מבינים שהתהליך עומד להפקיע. עד כדי כך זה ברור לנו, שאנחנו יכולים להגיד לכם אם התפקיד הבא שלכם כבר יצא לדרך. תהליך גיוס שנמצא בשיאו הוא בעל קצב ואנרגיה שניתן לחוש בהם באופן ממשי.

אתם שיצאתם לחיפוש עבודה: אנא קחו את זה בחשבון. דעו שיקח לכם זמן להבשיל. הסיכוי שהדבר הראשון שתבחנו יקרה הוא קטן. תהליך גיוס בשל מאופיין בכך שאתם מצליחים להגיע לשלבים מתקדמים בכמה מקומות ולייצר עניין חיובי. תהליך גיוס בשל זה לא כמה שיחות ספורדיות, וזרזיף מיקרוסקופי. אם זה המצב, סימן שאתם רחוקים עוד מנקודת הבשלות וצריך להשקיע אנרגיה כדי להאיץ. לפעמים נשברים כמה גלים כאלה עד שזה מצליח.

גם אני יודעת בדיוק איזה מגייס הולך לסגור ומי מבלה את ימיו במי אפסים של תהליך גיוס שדמם וצריך הנשמה…ואתם:תעשו חימום, תהיו מחושבים לאיזה מישרות לפנות קודם. תשתפשפו, קחו דופק ותדעו שהתפקיד הבא שלכם מחכה לכם מעבר לסיבוב.


פוסטים אחרונים

הצג הכול

מעגל

bottom of page